Torna al mese di Dicembre 2020

14.12.2020

Cors gratuits di lenghe furlane par dipendents publics

In linie, su plateforme informatiche Micrsosoft Teams - dal 18 di Novembar ai 21 di Dicembar 2020 - on-line su piattaforma informatica Microsoft Teams - dal 18 novembre al 21 dicembre 2020


CIRF Centro Interdipartimentale per lo Sviluppo della Lingua e della Cultura del Friuli - CIRF Centri Interdipartimentâl pal Svilup de Lenghe e de Culture dal Friûl - Università degli Studi di Udine - Universitat dal Friul

Al è daûr a tacâ un cors gratuit di lenghe furlane par dipendents publics, inmaneât dal CIRF in gracie dai finanziaments de Leç 482/99.

Il percors formatîf al tacarà cui 18 di Novembar e al larà indevant fin ai 21 di Dicembar, intes zornadis di lunis (des dôs e mieze aes cinc e mieze dasò misdì) e di miercus (des nûf di buinore a misdì), par un totâl di 30 oris di lezion, dividudis in 10 incuintris.

La ativitât formative si davuelzarà in linie, su plateforme informatiche Micrsosoft Teams e a seconde des domandis, al vignarà inviât un percors di nivel di fonde o di nivel intermedi.

Par altris informazions e par notâsi si pues mandâ un messaç di pueste eletroniche a cirf@uniud.it (segretarie dal CIRF) o a sportel.furlan@uniud.it.

Si pues discjamâ il modul di iscrizion dal sît  http://cirf.uniud.it.

Si segnala che è in partenza un corso gratuito di Lingua friulana per dipendenti pubblici, organizzato dal CIRF grazie ai finanziamenti della Legge 482/99.

Il percorso formativo inizierà il 18 novembre e proseguirà sino al 21 dicembre 2020, nelle giornate di lunedì (dalle 14.30 alle 17.30) e mercoledì (dalle 09.00 alle 12.00) per un totale di 30 ore di lezione suddivise in 10 incontri.

L’attività formativa si svolgerà on-line su piattaforma informatica Microsoft Teams e a seconda delle richieste verrà avviato un percorso di livello base o intermedio.

Per ulteriori informazioni l’indirizzo di posta elettronica è il seguente: cirf@uniud.it (segreteria del CIRF) o sportel.furlan@uniud.it .

Il modulo d’iscrizione è scaricabile dal sito http://cirf.uniud.it